söndag 10 juni 2012

kommentarer

Hej! Har fått 3 kommentarer!

1. anonym:Tjena! snygg header du har! har du fler djur än hästar?-på Ny header
Svar: Hej! Tack så mkt att du tycker det. Ja jag har kanin,marsvin,minigris,hund och katt. Ha det bra.

2. sofi: Hej VIktor,vilken bra blogg du fått till,fin faktiskt :)<33/sofi-på Förlåt
Svar: Hej sofi. Tack så mkt. Vill du att jag ska länka din blogg så säg till. Ha det bra.

3.anonym: Hej! Man kan väl rida ändå?//din bästa blogg läsare-på Tjena
Svar: Hej! Ja det kan man,men jag tänkte rida shosho och han hatar vatten (regn) så vill inte rida då. Ha det bra.

Om ni vill att jag ska länka era bloggar så måste ni också länka min blogg på din blogg. Bara så att ni vet så idag har jag har 115 läsare och satte igång den på riktigt igår. Men ha det bra.
//Viktor

1 kommentar:

Felicia sa...

Söt blogg! :)
Hejar på dig och dina hästar! :D